دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 21

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 23
:: بازدید هفته : 502
:: بازدید ماه : 6241
:: بازدید سال : 37681
:: بازدید کلی : 1663581
سنگ مرمر پی وی سی

امروز در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی در مورد متریال مورد نیاز و نحوه تولید سنگ ماربل شیت پی وی سی پیوال را بررسی کنیم.

 

ورق پیوال پی وی سی به مواد کویل و مواد ورق تقسیم می شود، یعنی ساختار تخته چاپی عمدتا به ورق های جامد همگن، ورق های کامپوزیت چند لایه، مواد ورق نافذ نیمه همگن تقسیم می شود. (در شکل به مواد مربعی و مواد نواری تقسیم شده است).

  

از آنجایی که مواد کامپوزیت سنگ-پلاستیک مطابق با سیاست صنعتی چین "ساخت و ساز صرفه جویی در منابع و جامعه دوستدار محیط زیست" است، "توسعه پایدار" که زمانی به سرعت توسعه یافت. به ویژه امروزه که معضل انتشار گازهای گلخانه ای هر روز جدی تر و خطرناک تر می شود، اجرای «اقتصاد کم کربن» باعث می شود ارزش مواد کامپوزیت پلاستیکی سنگ مصنوعی پیوال (ورق های سنگ مصنوعی پی وی سی پیوال) بیشتر نمایان شود. منابع سنگ طبیعی چین روز به روز در حال کاهش است و تقاضای بازار برای محصولات سنگی نیز کاهش می یابد. تقاضای عظیم بازار و پیشرفت فناوری از طریق مواد کامپوزیت پلاستیکی سنگ ناگزیر گسترش خواهد یافت. از تجزیه و تحلیل زاویه تقاضای بازار، مواد کامپوزیت سنگ-پلاستیک احتمالاً در زمینه هایی مانند مصالح ساختمانی، تأسیسات در فضای باز، حمل و نقل لجستیک، وسایل حمل و نقل و مقیاس اقلام خانگی شروع و گسترش می یابد.

 

  

     

مواد کامپوزیت پلاستیک ماربل شیت پی وی سی
در حال حاضر مواد کامپوزیت پلاستیک سنگ نوعی کالای منحصر به فرد است و ارزش افزوده آن نیز بر اساس محصولات با عیار پایین و متوسط ​​مانند پالت، صفحات تشک در مقایسه با ایالات متحده، اروپا و ژاپن در سنگ کم است. مواد کامپوزیت پلاستیکی، و این شکاف ناشی از تفاوت فاحش در اثر ترکیبی بسیاری از عوامل مانند مواد اولیه، تجهیزات، تکنولوژی پردازش و غیره است.هدف از تولید ورق های سنگ مصنوعی پیوال پی وی سی ارائه نوعی روش ساخت دال پی وی سی مصنوعی است که با هنر مرسوم مواد قالب گیری سنگ پی وی سی پیشی گرفته و مشکلاتی مانند اعوجاج بلانچینگ، وزن سبک و مزایایی از جمله مقاوم بودن در برابر سایش را دارد. ، ضد شعله، ضد لغزش، ضد رطوبت و غیره.

برای دستیابی به این اهداف و این ویژگی ها و مزایا، شرکت پیوال روشی برای ساخت اسلب پی وی سی مرمر بدلی را به شما همکاران همیشگی پیوال پیشنهاد می کند که شامل مراحل زیر می باشد:

فرآیند پاشش مواد بازیافتی محصول به صورت پی وی سی انجام می شود که پس از پاشش مواد اصلی پی وی سی به دست می آید.
در مواد اصلی PVC، توضیح داده شده است که رنگ سفید درشت، کربنات کلسیم ذرات ریز، عامل تثبیت کننده، اصلاح ACR، CPE انعطاف پذیر، دی اکسید تیتانیوم، اسید استئاریک، پارافین، فرآیند اختلاط و اختلاط را انجام می دهند.
مخلوطی که در بالا توضیح داده شد پس از اکستروژن توسط اکسترودر پیچ دوقلو قرار می گیرد، ورق ماربل شیت پی وی سی Prin با مشخصات ویژه توسط قالب اکستروژن به دست می آید.
فرآیند خنک سازی PVC شرح داده شده برای به دست آوردن صفحه چاپ انجام می شود، سپس صفحه چاپ PVC بدست می آید.
در آن، مواد احیا شده شرح داده شده در بالا از طریق یک فرآیند اسپری در یک محصول یا قالب PVC قرار می گیرند و شامل موارد زیر می شود:

از فرآیند شکستن و تجزیه مواد بازیافتی یا قالب پی وی سی که در بالا ذکر شد، اولین ماده اصلی به دست آمده پودر پی وی سی است.

ابتدا پودر و مواد اضافی پودر پی وی سی را در فرآیند مورد نیاز حذف می کنیم و سپس محصول را آسیاب می کنیم سپس پس از پاشش مواد اصلی پی وی سی به دست می آید.ویژگی های روکش دیوار (مرمر پی وی سی)

 

این نوع لوله پی وی سی مزایای زیادی دارد.

ورق های ماربل شیت بیمارستانی پی وی سی بسیار سبک و نازک هستند. پی وی سی اولیه به دست آمده تنها 2-3 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 2-3 کیلوگرم در هر متر مربع است.

مجموعه آذران پلاست تولید کننده ماربل شیت و تولید کننده دیوارپوش در ایران می باشد.


مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و ضربه و خراش:
با توجه به این ویژگی، این محصول در مکان های بزرگ و شلوغ مانند مدارس، پارکینگ ها، بیمارستان ها، مغازه ها، بازارها، سوپرمارکت ها و ساختمان های اداری بسیار مفید و کاربردی است.

از دیگر مشخصات سنگ پی وی سی پیوال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مقاومت در برابر حرارت بالا، مقاوم در برابر شعله و حفاظت در برابر آتش، ضد آب، مقاوم در برابر محیط های مرطوب، انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر ضربه بالا.

 

یکی از بزرگترین مزایای ورق ماربل شیت پی وی سی پیوال عایق بودن صدا و جذب صوت محصول می باشد. جذب صوت سنگ پی وی سی پیوال تا 20 دسی بل امکان پذیر است، بنابراین پیوال در محیط هایی که نیاز به آرامش و سکوت دارند مانند بیمارستان ها، کتابخانه ها، سالن های کنفرانس، سینما و (قیمت ماربل شیت) استفاده می شود.
سنگ پی وی سی پیوال کاملا ضد باکتری و بهداشتی می باشد. بنابراین این محصول برای استفاده در بیمارستان ها، کلینیک ها و محیط های درمانی کاملاً مناسب (ترمو وال) است.
از دیگر مزایای ورق های سنگ مصنوعی پیوال پی وی سی می توان به وجود درزهای محدود و کم کاری برنامه ریزی شده اشاره کرد.
علاوه بر این، برش ورق های ماربل شیت طرح سنگ، نصب، تعمیر و تعویض آنها بسیار آسان و سریع است.
ورق های سنگ مصنوعی پی وی سی پیوال دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی هستند.
یکی دیگر از مزایای پی وی سی پیوال که باید به آن اشاره کنیم مقاومت بالای آن در برابر انواع شوینده ها، اسیدها و قلیاها است.موارد ذکر شده در بالا تنها یک راه حل و ایده برای تولید ورق سنگ پی وی سی است که پیوال به شما پیشنهاد می کند. برای تولید ورق های سنگ مصنوعی پی وی سی پیوال از مراحل و روش های دیگری نیز استفاده می کنیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 45340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 1 شهريور 1401
نظرات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید